Jan Arne van Asselt wint 1e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 10 oktober 2020

Jan Arne van Asselt zet de goede lijn door. Na de winst bij de jeugd, pakt hij ook de winst in de 1e wedstrijd van de wintercompetitie bij de senioren. Een knappe prestatie in dit veld met toppers. Het weer viel mee, slechts enkele kleine buitjes (enkele uren na de wedstrijd kwam het wel met bakken uit de lucht). Ivm corona was de aanpak anders, zo werd er bv vrijdagavond geloot waarvan het filmpje via Whatsapp te zien was. Er was een App-groep aangemaakt voor de deelnemers dat zorgde voor de nodige communicatie. Hier zie je duidelijk dat de jongeren meer appen dan de ouderen :-)
Helaas zijn er geen foto's omdat we niet meelopen met het wegen om het besmettingsgevaar zo klein mogelijk te houden.
Voor de uitslag en tussenstand -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen