Jeugdwedstrijd 1 is gevist

Woensdag, 26 mei 2021

Op woensdag 26 mei is de eerste jeugdwedstrijd gevist. De weersvoorspellingen waren niet best en helaas klopten ze vandaag ook nog. Desondanks kwamen er toch 40 meisjes en jongens het weer trotseren om te proberen een visje te vangen, hulde hiervoor aan jullie! Het eerste gedeelte was er af en toe een bui maar na 8 uur begon het echt flink te regenen De vis liet zich wisselend vangen met enkele uitschieters qua lengte. Omdat we nu in 2 vakken en in 2 leeftijdsgroepen vissen zijn er dus 4 mensen met 50 punten, 4 met 49 punten enzovoort. Door deze puntentelling blijft het langer spannend en heeft iedereen kans om goede cijfers te vissen. Voor jeugd die vandaag niet kon, je kan nog prima mee gaan doen. de beste 3 wedstrijden tellen dus er is nog alle mogelijkheid. De uitslagen staan op de site onder uitslagen. Foto's volgen nog.