2e jeugdwedstrijd

Donderdag, 3 juni 2021

De uitslagen van de tweede jeugdwedstrijd staan op de site onder wedstrijden - uitslagen. De puntentelling is als volgt: we vissen in 2 leeftijdsgroepen, groep 1 tm 13 jaar en groep 2 van 14 tm 17 jaar. We loten door elkaar. Na het meten tellen we het aantal deelnemers, dus het aantal kaarten. De eerste helft zit in vak A en de tweede helft in vak B. Vervolgens is er per groep en per vak een nummer 1 met 50 punten, een nummer 2 met 49 punten enzovoort. Wel meegevist maar niks gevangen krijgt 1 punt. Na de vierde wedstrijd wordt de slechtste er afgehaald en de 3 beste zijn dus de eindstand. Mochten er gelijke punten zijn dan wordt eerst naar het totaal aantal punten van 4 wedstrijden gekeken, en mocht dat ook gelijk zijn dan naar de totale lengte gevangen vis. Er zijn dus dit jaar 2 jeugdkampioenen, 1 in groep 1 en 1 in groep 2.