Jeugdkampioenen 2021 zijn bekend

Woensdag, 16 juni 2021

Vanavond is de vierde en laatste wedstrijd van de serie jeugdviswedstrijden gevist. Het was heel warm, toch werd er door enkele vissers een grote hoeveelheid vis gevangen. De jeugdkampioenen van 2021 zijn voor de leeftijd t/m 13 jaar Jarno Haase en voor de ouderen Jan Arne van Asselt. Allebei van harte gefeliciteerd. Prijsuitreiking jeugdviswedstrijden De prijsuitreiking staat gepland voor vrijdagavond 25 juni. We gaan dit zoals eerder houden in het gebouw bij Speeltuin Irene. We beginnen om 19:00 uur en het duurt tot 21:00 uur. We zullen naast het uitreiken van de prijzen ook een paar rondjes bingo gaan spelen, met ook hier mooie prijzen. Vanzelf onder het genot van een natje en droogje. Vanwege de nog geldende regels zijn alleen de vissers die mee hebben gedaan - en in het bezit zijn van een (jeugd)-vispas - welkom, dus geen begeleiders. We gaan proberen de avond buiten te houden, bij slecht weer kunnen we naar binnen.