Erik Nijland wint in Giethoorn

Zaterdag, 23 oktober 2021

Erik Nijland heeft de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen. Het parcours was het kanaal Giethoorn-Steenwijk bij de camperplaats. Na het slechte weer van de vorige dagen was het nu een rustige en droge herfstdag, prima visweer. De wedstrijd begon met een half uur vertraging. Doordat een vrachtwagen pontons en balkens moest lossen aan de waterkant moesten Jan Dannenberg en Jan-Arne van Asselt verhuizen naar een nieuwe visplek. Er werd over het geheel goed gevangen, gemiddeld ruim 3,5 kilo per visser. Erik Nijland was dagwinaar. Roy Brinks is de nieuwe leider in het klassement.
Voor de uitslagen, de tussenstand en wat foto's: kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.