Edwin Lohuis wint bij Wilp

Zaterdag, 20 november 2021

Edwin Lohuis heeft de 4e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen aan de IJssel bij Wilp. Oorspronkelijk zouden we vissen in de jachthaven bij Deventer maar omdat de vis daar nog niet zat, werd uitgeweken naar Wilp. Helaas liet de vis het daar ook behoorlijk afweten. Het was echt schrapen om een vis te vangen. Maar liefst 5 vissers noteerden een nul vandaag. Winnaar werd Edwin Lohuis met 3.310 gram, 2e werd opnieuw Josanne Goorman met 2.070 gram en 3e Jan Dannenberg met 1.930 gram. Nieuwe leider in het klassement in Jan Arne van Asselt die Roy Brinks terugwees naar plaats 2.
Voor de uitslag, standen en een fotoverslag zie onder Wedstrijden, Uitslagen.