Gert Jansen wint 1e wedstrijd zomercompetitie 2022

Zaterdag, 16 april 2022

De eerste wedstrijd was in de Vecht bij Dalfsen, bij de volkstuintjes. We hebben daar jaren niet mogen vissen omdat vissers van ons dwars door de weide gelopen hadden terwijl dat verboden is. Volgens mij is het al wel 15 jaar geleden. Mooi dat we dit prachtige water er weer bij hebben.
Er deden vandaag 18 vissers mee en sjongejonge wat was het lekker weer, het leek wel zomer. Er werd goed gevangen maar niet op alle plekken. De kopplekken waren zoals gebruikelijk op de Vecht het best. Eerste werd Gert Jansen met 13,5 kilo, gevolgd door Gerard Baan met 8,5 kilo en Jan Dannenberg als derde met ook bijna 8,5 kilo vis.
Voor de uitslag, de stand en mooie foto's -> zie Wedstrijden, Uitslagen.