Milan Ligtenberg wint wedstrijd Urkervaart

Zaterdag, 30 april 2022

Milan Ligtenberg heeft de 2e wedstrijd van de zomercompetitie gewonnen. We visten vandaag een eind van huis, in de Urkervaart, binnen de bebouwde kom van Urk. Een prachtig water waar vaak mooie gewichten gevangen worden. Helaas was dat vandaag niet het geval, het was schrapen om beet te krijgen. De wedstrijd begon in de regen maar gelukkig werd het later droog.
Dagwinnaar werd Milan Ligtenberg met 4.150 gram en 2 mooie brasems die hij met de feeder wist te verschalken. 2e werd zijn maatje Jan-Arne van Asselt met 3.440 gram en 3e Wim Brinks met 2.950 gram.
Voor de uitslag, tussenstand en een fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.