Jeugdviswedstrijd 1 is gevist

Woensdag, 25 mei 2022

De eerste jeugdwedstrijd is weer gevist. met 44 vissertjes een enorme opkomst voor de eerste avond, vooral ook omdat er verschillende vissertjes aan hadden gegeven niet te kunnen in verband met de hemelvaartvakantie. Dus dat beloofd nog wat. De vangsten waren wisselend maar de meeste vissers wisten toch vis aan te bieden. Er was vrij veel wind wat het aan de wegkant wat lastiger maakte om te vissen, maar uiteindelijk werd daar beter gevangen dan aan de andere kant. We hebben gevist in 2 leeftijdsgroepen en in 2 vakken waardoor er 4 vissers zijn met 50 punten, 4 met 49 punten enzovoort. Zie voor de uitslagen onder het kopje wedstrijden / uitslagen.