J.W. Wermink winnaar 65+ wedstrijd

Maandag, 19 september 2022

Zaterdag 10 september werd een wedstrijd voor de 65+ gehouden. Ditmaal niet in Giethoorn maar aan onze eigen vijver, en dat was aan de gevangen aantallen helaas te zien. Wel werden er nog een paar dikke brasems gevangen en zelfs een paar giebels aan de vaste stok, en dat geeft toch mooie sport. Wim Wermink wist met afstand de extra 65+ wedstrijd te winnen. Hij bleef daarbij zijn broer met een meter vis voor. De derde plaats was voor Arie Bruggink. Na het vissen was er een prijsuitreiking met voor alle vissers een prijs in de vorm van een emmer met een paar pakken voer, en de nummers 1 t/m 5 konden een extra prijs uitkiezen. Het was een gezellige morgen. De uitslag staat onder het kopje wedstrijden/uitslagen.