De kop is er weer af, Corne Nijland wint 1e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 8 oktober 2022

Zo de kop is er weer af. En hoe, wat een topvangsten vandaag in Giethoorn. Gemiddeld bijna 6,5 kilo vis per persoon. Dat hebben we nog niet vaak gehad. Daarbij was het ook nog aangenaam weer met een lekker zonnetje. Een topvisdag dus. En er kan er uiteraard maar een de beste zijn, hoewel er 3 personen erg dicht bij elkaar zaten. Dagwinnaar werd Corné Nijland met 9.480 gram, op de voet gevolgd door Milan Ligtenberg met 9.440 gram en als derde ook weer kort erop Gerard Baan met 9.400 gram. Zulke dagen willen we wel vaker.
Voor de uitslag, tussenstand en een fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.