Arie Bruggink wint 2e wedstrijd aan de IJssel bij Wilp

Zaterdag, 22 oktober 2022

Arie Bruggink heeft de 2e wedstrijd van de najaarscompetitie aan de IJssel bij Wilp gewonnen. Hij ving bijna 13 kilo, een mooi netje vol. We hadden er mooi weer bij maar de vangsten vielen vooral stroomopwaarts erg tegen. Daar was het echt schrapen om een visje te vangen. Uiteindelijk lukte dat iedereen zodat er geen nullen vielen vandaag. 2e werd Henk Altink met bijna 10 kilo en 3e werd Jan Arne van Asselt met ruim 5 kilo. Na 2 wedstrijden staat Corné Nijland bovenaan in het tussenklassement met 96 punten, gevolgd door vader Erik Nijland met 89 punten en Gert-Jan ten Hove derde met ook 89 punten.
Voor de uitslag, tussenstand en het fotoverslag -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen