Niet te stoppen, Corné Nijland wint ook de 3e wedstrijd

Zaterdag, 5 november 2022

Corné Nijland had de 1e wedstrijd gewonnen en stond bovenaan in het klassement en wint ook de 3e wedstrijd. Deze keer in Giethoorn tussen de meren. Er werden weinig brasems gevangen maar wel veel voorns. Daardoor werd het een mix van de vaste stok en de feeder. In het laatste half uur wist Corné nog 2 mooie brasems te vangen en wist daardoor met 11.410 gram zijn vader Erik Nijland te verslaan die 2e werd met 9.890 gram. Derde werd Arie Bruggink met 8.680 gram. In het klassement staat Corné intussen een straatlengte voor op zijn vader die 2e staat en Arie die 3e staat. Nog een goede wedstrijd en het kampioenschap kan Corné bijna niet meer ontgaan.
Voor de uitslag, tussenstand en fotoverslag -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen