Jan Dannenberg wint koude wedstrijd aan Almelo de Haandrik

Zaterdag, 19 november 2022

Jan Dannenberg heeft de 4e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen. Het wedstrijdparcours was deze keer het kanaal Almelo de Haandrik bij Westenhoeve. Maar o, o, o wat was het koud. Temperatuur net onder nul met een harde oostenwind, dit was een echte wintercompetitiewedstrijd. Door de kou liet de vis het ook aardig afweten. Er werd wel een visje gevangen, een enkele grote voorn of baars en de nodige grondels. De aantallen voorns die we verwacht hadden waren er niet of beten niet. J. Dannenberg werd 1e met 1.910 gram, 2e werd G. Jansen met 1.650 gram en 3e G. J. Ligtenberg met 1.430 gram. Doordat Corné Nijland een mindere dag had, is het klassement weer spannend geworden. Hij staat nu nog maar 1 punt voor op zijn vader Erik. De laatste wedstijd aan de IJssel bij Wilp is beslissend.
Voor de uitslag, het fotoverslag, de tussenstand en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen