65+ wedstrijd 16 juni HERINNERING

Dinsdag, 16 mei 2023

16 juni is de jaarlijkse 65+ wedstrijd. Vertrek vanaf Het Witte Hoes om 8.00 uur met de bus. Aan het water loten we voor een plek, dus als u met eigen vervoer gaat dan wachten tot we gaan loten. Start en eind van het vissen geven we aan met een signaal. Voor koffie en een lunch wordt gezorgd. Mocht je nog mee willen, je kan je nog opgeven door een mail te sturen naar onsvermaakrijssen@gmail.com of even te bellen met 0651464078 (Albert Brinks). Mocht je met eigen vervoer gaan of slecht ter been zijn, geef dit dan even aan.