Wintercompetitie 2023 - Wim Danneberg wint eerste wedstrijd

Zaterdag, 7 oktober 2023

De wintercompetitie 2023 is weer van start gegaan. Zaterdag 7 oktober was de eerste wedstrijd in de Vecht bij Dalfsen (bij de volkstuintjes). Er deden 18 vissers mee. De Vecht is een grillig water; als er weinig stroming in zit, is het lastig brasems vangen. Zo ook deze keer. Met de vaste stok kon er aardig goed voorn worden gevangen maar met de feeder was het schrapen om vis te vangen. Wim Danneberg zat stroomafwaarts op kop en kreeg de vis er goed op. Hij won met ruim 11 kilo. Tweede werd Gerard Baan die met de vaste stok 6,5 kilo ving en derde werd Wim Jager met ruim 4,5 kilo.
Voor de uitslag, de tussenstand en een fotoverslag -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.