Corne Nijland wint 2e wedstrijd in IJssel bij Wilp

Zaterdag, 21 oktober 2023

Corne Nijland heeft de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen. Het wedstrijdparcours was deze keer de IJssel bij Wilp. Het weer was wisselend, zon en een bui en de temperatuur was aangenaam. In het begin werd er niet veel gevangen maar vooral de laatste 2 uur aasde de vis steeds beter. Er werd dan ook behoorlijk gevangen, 5 personen hadden meer dan 10 kilo vis. Uiteindelijk bleek Corne dus de meest vis te hebben met bijna 14 kilo. Op de 2e plaats eindigde Herman Muller met 12 kilo en derde werd Erik Nijland met bijna 12 kilo. Er deden 18 vissers mee en gemiddeld werd er 6 kilo per persoon gevangen.
In de tussenstand na 2 wedstrijden staan zoon en vader Nijland bovenaan.
Voor de uitslag, de tussenstand en het fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.