Gert Jansen wint in nat Giethoorn

Zaterdag, 4 november 2023

De derde wedstrijd van de wintercompetitie was in Giethoorn, in het Beukerskanaal bij de camperplaats. Een mooi viswater waar we regelmatig naartoe gaan. Het is wel een stukkie rijden maar er wordt altijd veel vis gevangen. In verband met de afstand, begonnen we om 10 uur en we visten tot 15 uur. In het begin was het overwegend droog maar vanaf een uur of 2 begon het te regenen. Ook met het opruimen en wegen was het kletsnat. De platten deden het niet echt maar de kleinere vis werd er volop gevangen. Uiteindelijk bleek Gert Jansen de winnaar met 8.920 gram, tweede werd Josanne Goorman met 8.560 gram en derde Erik Nijland met 8.050 gram. Door dit resultaat heeft Erik Nijland de eerste plaats in het klassement overgenomen van zoon Corne die nu tweede staat met Josanne op de derde plaats.
Voor de uitslag en het klassement -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.