Corne Nijland wint bij de Waarbeek

Zaterdag, 18 november 2023

De 4e wedstrijd zou gevist worden in het gat van de jachthaven Deventer maar werd ivm het hoge water verplaatst naar de zwaaikom bij de Waarbeek. Net zoals de vorige wedstrijd in Giethoorn begonnen we droog maar zaten we het laatste deel in de regen. Ook bij het wegen en opruimen was het een kletsnatte bedoening. De brasem liet zich vandaag niet zien (er werd geen enkele brasem gevangen) maar er werden wel wat voorns en alvers gevangen. Uiteindelijk bleek Corne Nijland weer de winnaar en zette hij een mooie stap op weg naar het kampioenschap. Jan Dannenberg werd vandaag 2e en schuif ook mooi op in het klassement. Derde werd Wichard Dennekamp die er ook goed voor staat. De laatste wedstrijd is op zaterdag 2 december opnieuw bij de Waarbeek en moet de beslissing brengen.
Voor de uitslag, het fotoverslag en de tussenstanden zie onder Wedstrijden, Uitslagen.