Gert-Jan ten Hove wint 1e wedstrijd

Zaterdag, 6 april 2024

Gert-Jan ten Hove heeft de eerste wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gewonnen. Eigenlijk kunnen we het beter een voorjaarscompetitie noemen want in mei is het al weer afgelopen. We vissen namelijk maar 4 wedstrijden: 2 in april en 2 in mei. Van de 4 tellen er 3 mee voor het eindklassement. Er hadden zich 16 deelnemers opgegeven waarvan er deze wedstrijd 14 meededen.
Het wedstrijdparcours was de zwaaikom in het Twentekanaal bij de Waarbeek. Normaal in het voorjaar een goed stuk en zeker in combinatie met de hoge temperatuur hadden we aardig wat vis verwacht. Dat viel echter zwaar tegen. Het was schrapen om een visje te vangen en als je pech had was het ook nog een baars, die telde ivm gesloten seizoen niet mee. Het weer was wel heerlijk, zonnig en bijna 25 graden, dus je kon er prima zitten. Winnaar werd Gert-Jan ten Hove met 2.050 gram, tweede Jan Dannenberg met 1.720 gram en derde Gerard Lankamp met 1.360 gram.
Voor de uitslag, tussenstand en fotoverslag -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen.