Arjan Boerman wint 3e wedstrijd aan Visvijver

Woensdag, 15 mei 2024

Arjan Boerman wint de 3e wedstrijd van de zomercompetitie. De wedstrijd werd gevist in de visvijver aan de Nijverdalseweg waar ook de 4e en laatste wedstrijd op 28 mei wordt gevist. Het was prachtig warm weer; gelukkig bleven de onweersbuien uit de buurt en konden we lekker vissen. Er werd prima gevangen en de brasems en ook enkele karpers beten goed. Uiteindelijke winnaar werd Arjan Boerman door met de feeder aan de overkant 7.930 gram te vangen. Tweede werd Gert-Jan ten Hove met 7.880 gram waaronder een karper en derde werd Wim Pongers met 6.050 gram en ook een karper. Gemiddeld werd er per visser 4 kilo gevangen, een prima resultaat. In het klassement na 3 wedstrijden staat Gerard Lankamp nog steeds bovenaan maar het wordt wel spannend. De laatste wedstrijd moet uitwijzen wie de zomerkampioen 2024 wordt.
Voor de uitslag, tussenstand en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat en het fotoverslag -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen.