Jeugdwedstrijden 2024

Donderdag, 23 mei 2024

De jeugdviswedstrijden bij de visvijver staan weer voor de deur en beloven vier spannende woensdagavonden vol visplezier! Kinderen tot en met 16 jaar zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze gezellige wedstrijden. De wedstrijden vinden plaats op de volgende woensdagavonden: 29 mei en 5, 12 en 19 juni. De reservedatum is dinsdag 25 juni.

Deelname is gratis voor jeugdleden van Ons Vermaak. Kinderen hoeven zich niet vooraf op te geven; registratie gebeurt ter plaatse tijdens de wedstrijd.

Belangrijke informatie:
  • Tijd: Van 19:00 tot 20:30 uur. Loten doen we vanaf 18.15 bij het bankje bij de invalidensteiger.
  • Locatie: Visvijver hoek Nijverdalseweg.
  • Leeftijdsgrens: Tot en met 16 jaar.

Voor alle wedstrijden gelden een aantal regels waar we ons aan moeten houden:
  1. Er is een contactpersoon van Ons Vermaak aanwezig, te herkennen aan een geel hesje. Zijn aanwijzingen moeten direct opgevolgd worden;
  2. Een leefnet is verplicht voor het bewaren van de vis, een emmer is niet toegestaan;
  3. Jeugd mag bij het opbouwen geholpen worden; vissen moeten ze zelfstandig doen; vanzelf mag er een keer geholpen worden bij een moeilijk gehaakte vis of “ongelukje” met een haakje;
  4. Voeren en vissen mag pas na het startsignaal; bij het tweede signaal wordt er gestopt met vissen;
  5. Alle vissers nemen hun eigen materialen, aas en voer mee;
  6. Iedereen neemt na afloop ook zijn rommel mee;
  7. Na het stopsignaal kun je je spullen opruimen; laat het net in het water tot de meetploeg er is;
  8. Als je vis gemeten is kun je naar huis;
  9. De uitslag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt op de website en facebook;
  10. Door mee te doen geef je ons toestemming om foto’s en/of filmmateriaal wat tijdens de dag wordt gemaakt te gebruiken voor promotionele activiteiten van de vereniging;
  11. Meedoen is op eigen risico.

De prijsuitreiking is op woensdagavond 26 juni in het gebouw van de postduivenvereniging Het Luchtvermaak, Marijkestraat 7a. Deze avond begint om 18.30 uur en duurt tot 20.30. We doen de prijsuitreiking en een aantal rondjes bingo. Voor een natje en droogje wordt gezorgd en ook deze avond is gratis.

We kijken ernaar uit om alle jonge vissers te verwelkomen voor deze leuke wedstrijden! Kijk voor meer informatie in het clubblad van 2023 (ook via de site te downloaden) of op onze site of Facebook pagina.