Gertjan Visscher wint laatste wedstrijd, Gerard Lankamp zomerkampioen

Woensdag, 29 mei 2024

Het was de laatste wedstrijd klets- en kletsnat. En na afloop wegen en opruimen in de stromende regen en alle spullen nat in de auto, gewoon horror. Iedereen verwachte volop brasems op de feeder maar door de weersomslag werden er weinig brasems gevangen. De vaste stok was de manier om vis te vangen. Uiteindelijk wist Gertjan Visscher de wedstrijd te winnen met 3 mooie brasems en 4.940 gram. Tweede werd Roy Brinks met 2.440 gram en derde Albert Schreurs met 1.380 gram. Het eindklassement was erg spannend omdat het allemaal erg dicht bij elkaar zat. Het ging tussen Gerard Lankamp en Gert-Jan ten Hove. Uiteindelijk bleek Gerard Lankamp 60 gram meer te hebben gevangen en hij is daardoor de nieuwe zomerkampioen 2024. Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap.
Voor de uitslag van de wedstrijd en het eindklassement -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen.