65+ wedstrijd is weer gevist

Zaterdag, 15 juni 2024

De 65+ wedstrijd is weer gevist in Giethoorn. 41 vissers trotseerden de harde wind en een paar buien om te strijden om de beker en roem. Op verzoek zijn we eerder vertrokken en hebben wat langer doorgevist zodat er wat meer tijd was voor een goede vangst. Er werd wel heel verschillend gevangen. Links was het beduidend slechter dan rechts. De winnaar van dit jaar, G.J. ter Maat, wist maar liefst 140 stuks te vangen met een totale 17,94 meter en was daarmee de nummer 2 G.J. ten Hove ruim voor. Hij ving 13,59 meter. Derde was A. Schreurs met 12,12 meter. De eerste 3 ontvingen naast de gebruikelijke prijzen een hengelsportprijs beschikbaar gesteld door Van Losser. J. Dannenberg wist de grootste vis te vangen, een snoekbaars van 56 cm, en kreeg hiervoor een mooi leefnet beschikbaar gesteld door Hengelsport Rijssen. Alleen die hebben meegedaan en meegeholpen hartelijk dank voor deze mooie dag. Uitslag staat onder uitslagen.